vineri, 1 octombrie 2010

bdm: bdm: bdm: bdm: bdm#links

Actualiza starea dvs. de a lupta împotriva cancerului mamar Octombrie este Breast Cancer Awareness Luna. Şi este o boala stiu prea bine . În 1992 , am fost diagnosticat cu cancer de sân - zile după ce am început ca CEO la concertul ultima mea la Autodesk . Mă simt norocos să fiu aici partajare acest lucru cu tine azi . Dar multe femei nu sunt atât de norocoşi . Efectele acestei boli are pe cei diagnosticati sunt devastatoare . Este o experienţă oribil , intestin - agăţare , fizic si emotional . Şi suntem pierde încă luptă . Cancerul de san afecteaza 1,300,000 femei în fiecare an - mult prea multe mame , bunici , surori , veri , matusi , prieteni şi co- lucrătorilor . De aceea, în această lună , Yahoo se implica . Unele companii vă permit să trimiteţi în topuri iaurt pentru donaţii sau cere să contribuie la casa de marcat ( toate eforturile vrednic ) , dar am vrut sa facem ceva numai Yahoo! poate . Deci, suntem echipa cu National Breast Cancer Foundation ( NBCF ) . Pentru fiecare persoană care actualizări de statutul lor roz panglică pe Yahoo Shine Yahoo Mail şi în această lună , vom dona $ 1 pentru a NBCF ( până la 50.000 dolari ) . Donaţiile vor merge spre mamografii gratuite pentru femei neasigurate , în speranţa că acestea pot beneficia de diagnosticul precoce şi tratamentul cum am facut-o. Este un mod simplu de sensibilizare şi abilitarea comunităţii noastre de utilizatori pentru a face un impact pozitiv în lupta împotriva cancerului de sân . Daca Veti un Comentariu Lasatil pe blogul meu.Va Multumesc